אמריקה בלי ויזה: השגריר ארדן בריאיון על השלבים הבאים

    אסתי פלד No Comments on אמריקה בלי ויזה: השגריר ארדן בריאיון על השלבים הבאים

    שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "יש עוד כמה בעיות עם פלסטינים אזרחי ארה"ב, דיברתי עם ראש השב"כ והנושא הזה יסתדר" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית" על הפטור מוויזות לארה"ב:  "ישראל עברה את המכשול הכי משמעותי בדרך לפטור מוויזה, אני שמתי את הנושא הזה בראש סדר העדיפויות. השר שאחראי על הגבולות בארה"ב שוחח איתי לפני שנתיים כבר בנושא. אין שום היגיון והצדקה שבנות ברית קרובות כאלו, יצטרכו לעמוד בתור לעשות ריאיון ולשלם על זה כסף כדי לטוס".

    "מדינה שיש לה יותר משלושה אחוזי סירוב, לא יכולה להצטרף לתכנית, בדקנו איך זה יכול לקרות, כי יש מדינות ממזרח אירופה, הרבה יותר עניות ממנו שלא צריכות ויזה. ממה שבדקנו עלה שהאמריקאים לא הבינו את מה שקורה בישראל, הם לא הבינו שבחור בגיח 21 בלי עבודה ותואר, כי הוא עשה צבא" הסביר ארדן.

    "היו הרבה דברים הזויים בתהליך הזה, אנשים שלא קיבלו אישור לוויזה בקורונה נכנסו לאחוזי הסירוב. יש עוד כמה בעיות עם פלסטינים אזרחי ארה"ב, דיברתי עם ראש השב"כ והנושא הזה יסתדר. האמריקאים אמרו לנו שחלק מההסכם יהיה שכל אזרח ארה"ב כולל פלסטינים יוכלו להיכנס, ראש השב"כ לשעבר אמר שיהיה לזה פתרון. כמובן שמי שיהיה חשוד יוכלו לטפל בו".

    "זה דבר חשוב שהיה צריך לקרות מזמן, הקהילה היהודית הגדולה בעולם וגם הישראלית היא בארה"ב. יש לנו הרבה מחלוקות עם הממשל האמריקאי, גם בנושא האיראני וגם בנושא הפלסטיני, אבל הערכים המשותפים שלנו חזקים מכל מחלוקת".

    האזינו לריאיון:



    0 תגובות